~ MamakTalk ~: 明报:灵戏逼人|李日朗首演渣男… #香港 #娱乐

2023年7月13日 星期四

明报:灵戏逼人|李日朗首演渣男… #香港 #娱乐



明报:灵戏逼人|李日朗首演渣男…

明报:灵戏逼人|李日朗首演渣男 与刘颖镟拍亲热戏压力大

TVB剧集《灵戏逼人》昨晚(12日)一集,讲述敏敏(刘颖镟饰)及阿东(阮浩棕饰)等为了帮Ivan(张振朗饰)向Eric(李日朗饰)报仇,派出敏敏色诱Eric,借故埋身后再以"假录音电话"作饵等Eric放下戒心,之后再由敏敏以激将法刺激Eric自爆"渣男真相"。Eric的恶行最后被公开,身败名裂。

刘颖镟挑战"戏中戏",扮夜蒲索女色诱李日朗。她透露曾为角色定位伤脑筋︰"我有睇唔同电影攞灵感,学各种唔同嘅放电方法,睇点样做最舒服、最符合剧情。我唔想太夸张,因为我个角色比较简单,唔係坏女孩,而係戏中戏。"

谈到与李日朗在这场戏中有不少亲密互动,刘颖镟忆拍摄时不尴尬︰"Don(李日朗)好Nice,好肯沟通,所有嘢都问过我得唔得至做。大家建立咗信任,我好放心。而且我嗰晚都喺度谂点样做至有说服力,所以冇特别话尴唔尴尬。我觉得如果双方唔尴尬,拍得更加好。"

李日朗笑言自剧集出街后,曾被旗下美容店的客人"投诉"被吓亲。他说︰"佢哋话听住我把声讲啲咁衰嘅嘢唔係好惯,真係有吓亲。我听完都开心,证明演得真实。我以往拍嘅都係正经角色,今次演阴湿角色係好好嘅尝试,希望观众有新鲜感。"

谈到与刘颖镟的亲热戏,李日朗称摸她的大腿比跟蔚雨芯拍牀戏有压力︰"我要喺刘颖镟裙入面攞番个电话出嚟,电话喺裙入面,我睇唔到,要靠估。每次拍亲热戏前,我都会好有礼咁讲声唔好意思先。"


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: