~ MamakTalk ~: 靈戲逼人|李日朗首演渣男 與劉穎鏇拍親熱戲壓力大 #女神

2023年7月13日 星期四

靈戲逼人|李日朗首演渣男 與劉穎鏇拍親熱戲壓力大 #女神



靈戲逼人|李日朗首演渣男 與劉穎鏇拍親熱戲壓力大

靈戲逼人|李日朗首演渣男 與劉穎鏇拍親熱戲壓力大 劉穎鏇在《靈戲逼人》中飾演的敏敏,以激將法刺激Eric自爆「渣男真相」。(大會提供 / 明報製圖)無綫劇集《靈戲逼人》昨晚(12日)一集,講述敏敏(劉穎鏇飾)及阿東(阮浩棕飾)等為了幫Ivan(張振朗飾)向Eric(李日朗飾)報仇,派出敏敏色誘Eric,借故埋身後再以「假錄音電話」作餌等Eric放下戒心,之後再由敏敏以激將法刺激Eric自爆「渣男真相」。Eric的惡行最後被公開,身敗名裂。劉穎鏇挑戰「戲中戲」,扮夜蒲索女色誘李日朗。她透露曾為角色定位傷腦筋︰「我有睇唔同電影攞靈感,學各種唔同嘅放電方法,睇點樣做最舒服、最符合劇情。我唔想太誇張,因為我個角色比較簡單,唔係壞女孩,而係戲中戲。」談到與李日朗在這場戲中有不少親密互動,劉穎鏇憶拍攝時不尷尬︰「Don(李日朗)好Nice,好肯溝通,所有嘢都問過我得唔得至做。大家建立咗信任,我好放心。而且我嗰晚都喺度諗點樣做至有說服力,所以冇特別話尷唔尷尬。我覺得如果雙方唔尷尬,拍得更加好。」李日朗笑言自劇集出街後,曾被旗下美容店的客人「投訴」被嚇親。他說︰「佢哋話聽住我把聲講啲咁衰嘅嘢唔係好慣,真係有嚇親。我聽完都開心,證明演得真實。我以往拍嘅都係正經角色,今次演陰濕角色係好好嘅嘗試,希望觀眾有新鮮感。」談到與劉穎鏇的親熱戲,李日朗稱摸她的大腿比跟蔚雨芯拍牀戲有壓力︰「我要喺劉穎鏇裙入面攞番個電話出嚟,電話喺裙入面,我睇唔到,要靠估。每次拍親熱戲前,我都會好有禮咁講聲唔好意思先。」(即時娛樂)


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: