~ MamakTalk ~: 吳若希為蔡嘉欣守秘密 望閨蜜快做媽咪 #女神

2023年7月12日 星期三

吳若希為蔡嘉欣守秘密 望閨蜜快做媽咪 #女神



吳若希為蔡嘉欣守秘密 望閨蜜快做媽咪

吳若希為蔡嘉欣守秘密 望閨蜜快做媽咪藝人吳若希(Jinny)當年因為主持無綫綜藝節目《姊妹淘》,而跟蔡嘉欣、陳詩欣等成為閨密,雖然節目已「壽終正寢」,不過友誼未變,不時開派對搞聚會,感情只有增無減。對好友嘉欣宣布婚訊,Jinny坦言一早知道,她說:「嘉欣結婚呢件事已經Plan咗好耐,我哋成班姊妹都知嘅,佢都邀請咗我去佢個婚禮,但婚禮其他詳情嘅嘢,等佢自己公布,希望佢哋開開心心舉行佢哋嘅婚禮。」因愛屋及烏,嘉欣亦好錫Jinny一對子女,尤其對她個大女讚不絕口,Jinny說:「希望佢結婚後快啲生個小寶寶,因為睇到嘉欣真係好鍾意小朋友,我覺得佢都ready做媽咪。」另外,陳詩欣亦在社交網上載自己婚禮的舊照上,吻賀嘉欣成功在眾姊妹圑中搶到花球,她寫道:「歡迎你即將加入陳氏大家族,還記得你在我婚禮上接過花球,我把這個幸福交給你,你要好好交給下一個,例如鍾晴!」詩欣更笑問鍾晴:「你係咪好大壓力呢?」嘉欣也搭嘴搞笑留言:「其實鍾晴會不會已經秘密結婚了?」鍾晴即刻回話:「我深深記着,你搶咗我個花球呀,明明嗰日我好有信心拎得到,算啦算啦,祝福你」一班閨蜜在網上互爆,三個女人一個墟。嘉欣好錫吳若希對仔女。吳若希希望個個閨密有個好歸宿。吳若希做咗阿媽都依然正。陳詩欣結婚時送咗個花球畀蔡嘉欣。詩欣希望鍾晴係下一位新娘。吴若希蔡嘉欣




-->

Share this interesting post:

You might also interested in: