~ MamakTalk ~: 欣宜神隱3個月終於蒲頭 消瘦不少自彈自唱《有天我會好》 #女神

2023年7月12日 星期三

欣宜神隱3個月終於蒲頭 消瘦不少自彈自唱《有天我會好》 #女神



欣宜神隱3個月終於蒲頭 消瘦不少自彈自唱《有天我會好》

欣宜神隱3個月終於蒲頭 消瘦不少自彈自唱《有天我會好》歌手鄭欣宜神隱3個月,引起無限揣測,早前更被李玟胞姊李思林間接踢爆抑鬱病復發,情況令人擔心,今晚(11日),同佢最親密嘅外籍髮型師Benjamin,喺社交平台大晒欣宜自彈自唱嘅片段,佢穿起為個唱推出嘅服裝,上面印有「香港女歌手」字眼,彈奏佢自己嘅歌曲《有天我會好》,於片中睇到欣宜嘅背影比以往單薄,睇嚟呢段時間消瘦咗唔少!郑欣宜


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: