~ MamakTalk ~: 明报OL:成人教科书|《声梦2》… #香港 #娱乐

2023年4月17日 星期一

明报OL:成人教科书|《声梦2》… #香港 #娱乐



明报OL:成人教科书|《声梦2》…

明报OL:成人教科书|《声梦2》黄洛妍豁达面对美丑:我搵到自己靓嘅地方

由洪永城(Tony)主持的《成人教科书》,本周探讨主题为"美丑",参与小朋友共有7位:洪焯霖(12岁)、洪司瑄(10岁)、吕睿晞(9岁)、梁泺生(10岁)、何朗晴(12岁)、陈日曦(12岁)及陈泽峰(11岁),并透过拣生果、人像摄影、估植物平贵、自我外表评分、髮型大改造,及艺术画绘画6个任务,探索小朋友如何透过各项不同任务,对"美丑"有全新及更多元的认识及概念。

本周特别环节名为Added Value,邀请4名艺人李尔晨(Kyle)、陈星妤(Yvette)、黄洛妍(Janees)及刘展霆(Eden)与小朋友互动,比较特别的是四位当中,Janees

和Eden均认为自己与"传统的靓"有一段距离,Eden说:"一个人个样可能好靓,但佢做啲嘢唔係咁好的话,我就会觉得佢丑。我知自己唔符合传统嘅靓,传统男仔嘅靓係要高大,大隻同眼大。"

Janees亦指清楚知道自己并不"靓":"美丑对于我嚟讲,唔係典型嘅靓与唔靓,係一种感觉。我觉得自己外表上未必係靓,因为传统嘅靓係要眼大、鼻高同嘴细,亚洲区仲特别要好瘦,我觉得自己基本上冇样嘢符合,但我由细到大冇乜觉得自己唔靓,我搵到自己靓嘅地方。"谈到最喜欢的五官部分,Janees坦言是小时候最不喜欢的眼睛及嘴巴:"去到一个年纪我就觉得,唔係吖,佢哋几特别吖!"


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: