~ MamakTalk ~: 朱敏瀚預咗同JW傳緋聞 完全冇避忌不感尷尬 #女神

2023年7月12日 星期三

朱敏瀚預咗同JW傳緋聞 完全冇避忌不感尷尬 #女神



朱敏瀚預咗同JW傳緋聞 完全冇避忌不感尷尬

朱敏瀚預咗同JW傳緋聞 完全冇避忌不感尷尬藝人蔡潔及朱敏瀚(朱仔)今午(12日)現身大埔超級城出席活動。剛從清邁拍攝旅遊節目返港的朱仔,直言旅程相當愉快好玩,談到出發前曾擔心自己與周嘉洛、陳瀅和JW的友情備受考驗,他表示:「冇鬧交,友誼依舊,係估唔到嘉洛原來比我哋早一日出發,戴晒假髮扮酒店bell boy嚟招待我哋,第一眼真係認佢唔到,原來係節目組同事夾定嘅,拍低晒我哋即時反應。」對於與JW的緋聞,朱仔說:「坦白講,傳得陳瀅同嘉洛,都有心理準備會傳我哋,係估唔到套劇未出街就傳啫。咁我哋不嬲都冇避忌,仲上載條片,令件事發酵,尷尬就冇嘅,我哋知道報道後都喺度笑,我就採取不理會態度,但女仔點都會有啲反應,但冇影響今次旅程。(JW男友唔開心?)我冇特別問,但之前其實大家都有一齊食過飯,知道係點。(大家都好心急你拍拖?)係,仲問我使唔使介紹,依家我保持單身,人愈大愈難開始一段關係。(你成為JW第一位緋聞男友喎。)我嘅榮幸,聽講佢之前完全拒絕吳業坤﹗」談到前女友余思霆亦傳與男伴蜜遊日本,朱仔謂:「我哋保持聯絡嘅,知佢同屋企人去旅行,又幫公司拍旅遊節目。(復合啦。)唔知呀,不過依家嘅相處模式幾舒服。」而蔡潔則透露書展期間推出新書,描述與4歲寵物貓的相處點滴:「我都幾瘋狂,今次自己執筆寫足兩年幾,連排版及插畫都落手落腳做,依家都同啲機構溝通緊,希望同貓貓做啲慈善活動,等佢嘅貓命變得有意義。」蔡潔神采飛揚。同朱仔都幾襯。朱仔預咗同JW傳緋聞。不過佢哋已經否認。蔡洁朱敏瀚



-->

Share this interesting post:

You might also interested in: