~ MamakTalk ~: 自導自演?林家棟爆有投資者想搵佢開三級片 #女神

2023年7月19日 星期三

自導自演?林家棟爆有投資者想搵佢開三級片 #女神



自導自演?林家棟爆有投資者想搵佢開三級片

自導自演?林家棟爆有投資者想搵佢開三級片影帝林家棟、莊思敏和錢小豪今日(19日)出席特式汽車店開幕活動。原來曾與他合作的電影導演許悅銘乃該店老闆,家棟受訪時自爆將與許導再次合作,故甫到場便捉着對方攞期開會:「想拍部文藝片。(你演埋?)有機會,同埋有投資者想我開部有內容嘅三級片,即係放棄商業市場,都算係挑戰,咪大家傾吓偈囉。」家棟又表示:「許導仲話我聽,呢個場有好多古董車同超跑,我諗住問佢借嚟拍戲。(你本身鍾意車?)鍾意邊揸車邊聽音樂,又鍾音意洗靚架車嚟欣賞,但我喜歡嘅車類比較踏實,只係追求靈活性。我都考慮緊換唔換電車,擔心少咗手感,同埋我啱啱入手一架恨咗十幾年嘅Dream Car,依家拎咗去執靚啲先。」他坦言目前有5架車:「係貪心咗啲,(養車)已經係我最大嘅使費。」莊思敏即直言劇集《一舞傾城》有效應,令她多了商演工作:「差唔多,個個禮拜都飛去做嘢。(咁叫王晶開續集?)佢依家忙其他project,好似男人戲嚟,真係唔得閒理我哋住,希望佢諗起,都預個角色畀我,話晒我係佢半個女,佢帶我入行㗎。」她又透露目前正拍攝劇集,與羅毓儀扮演兩母女:「未試過有咁大個女,佢演乖女,反而我係佢嘅頂心杉,我逼佢讚我可愛。(拍完令你想生B?)除非一生出嚟就好似佢咁大個,可以自立,同埋都要搵到穩定嘅另一半先得。」家棟一見到導演許悅銘就捉住佢傾偈。同場仲有莊思敏。家棟好多諗頭。莊思敏演羅毓儀阿媽,咩玩法?



-->

Share this interesting post:

You might also interested in: