~ MamakTalk ~: 劉穎鏇姣電李日朗 被摸裙底犧牲色相 #女神

2023年7月13日 星期四

劉穎鏇姣電李日朗 被摸裙底犧牲色相 #女神



劉穎鏇姣電李日朗 被摸裙底犧牲色相

劉穎鏇姣電李日朗 被摸裙底犧牲色相藝人劉穎鏇(Tiffany)於無綫劇集《靈戲逼人》昨晚(12日)一集中施展「夜蒲索女」本色,不但向陰濕渣男李日朗放電,最終更被對方摸裙底。平時多演乖乖女的劇中身穿貼身上衣加迷你裙上陣拍攝,無論肢體動作或眉頭眼額均盡顯嫵媚,加上連串「港女式」撒嬌表情,非常有姣感。Tiffany坦言為了這場戲做足功課,並為角色定位傷盡腦筋,她謂:「我有睇唔同嘅電影去攞靈感學吓各種唔同嘅放電方法,睇吓點樣做最舒服又可符合劇情;最主要係唔想太誇張,因為始終我個角色比較簡單,唔係壞女孩。」談到與李日朗有不少親密互動,包括挨到貼講對白及摸大髀等,Tiffany透露拍攝時零尷尬 ,皆因「大腦很忙」,亦指李日朗是很好的拍檔:「佢好Nice,好肯同我溝通,佢所有嘢都會問過我O唔OK先,大家建立咗信任就令我好放心;加上嗰晚成個腦都喺度諗點樣做先至有說服力,所以都冇特別話尷唔尬。我成日覺得如果雙方尷尬,成件事會拍得更加好。」李日朗現時除了娛樂圈工作外,還有專注打理美容店,幫客人調整臉骨。他笑言自此劇播出後,有客人「投訴」被嚇親,「佢哋話聽住我把聲講啲咁衰嘅嘢唔係好慣 ,話真係有嚇親,我聽完都開心嘅,證明演得真實嘛!」阿Don又指摸Tiffany大髀比之前與蔚雨芯的床戲更有壓力,他說:「因為要喺佢裙入面攞番個電話出嚟,都係要靠估先攞得番出嚟。」Tiffany真係幾姣!電李日朗。李日朗忍唔住摸佢裙底。係咁摸美腿。劉穎鏇李日朗



-->

Share this interesting post:

You might also interested in: