~ MamakTalk ~: 胡定欣自爆越南之旅狂吃牛河 港姐三甲睇好莊子璇 #女神

2023年7月21日 星期五

胡定欣自爆越南之旅狂吃牛河 港姐三甲睇好莊子璇 #女神



胡定欣自爆越南之旅狂吃牛河 港姐三甲睇好莊子璇

胡定欣自爆越南之旅狂吃牛河 港姐三甲睇好莊子璇藝人胡定欣、羅霖(Candy)及時裝設計師何國鉦等今日(21日)現身尖沙咀出席記者會,宣布為9月舉行的選美活動擔任評判。剛完成「香港小姐競選2023」越南外景拍攝回港的胡定欣,表示也是首次踏足越南,發現原來當地也有很多無綫劇迷:「去3日2夜,有把握時間去食我鍾意嘅越南河。」胡定欣狀態大勇。羅霖盛裝出席。她表示與譚俊彥於當地擔任港姐晚宴的獻唱嘉賓,因此能近距離接觸16位候選佳麗:「有幾位Sharp,好大方得體、有自信,亦都留意到有啲比較緊張到手震。(你氣場太勁嚇親佳麗?)梗係唔係啦,緊張人之常情,就算我哋上台表演都有緊張嘅時候,相信佢哋累積多啲舞台經驗,決賽就唔會咁緊張。(有冇分享經驗?)唔使啦,有好多導師喺度,見佢哋喺後台好專心背台詞,唔想打擾佢哋。」問到有否三甲心水?她表示看好「翻版劉佩玥」莊子璇:「佢笑容同聲線都好似劉佩玥,另外仲有2號黃泳嘉(Jessica) 有迷人酒凹,同埋談吐得體,佢兩位都係我心水。」作為評審問到他審美準則?她説:「樣貌、談吐同內涵,如果有一技之長會加分,不過年代不用唔同,大家審美眼光都唔同咗,80、90年代著重女人味濃,依家睇少女味較重。」羅霖及時裝設計師何國鉦。莊子璇被看高一線。至於Candy則表示喜見疫情放緩,各地選美活動開始復辦,又透露將於9月到馬來西亞為亞洲小姐擔任區賽評審。曾多次擔任選美評審的她經驗豐富,直言外貌身形固然重要,但內涵才是她著眼部分:「依家只要同個女仔講幾句嘢,我就知道佢係真誠定虛偽。」她指時代不同,輕醫美其實很普遍,只要不太過份絕對可以接受:「若果一眼就睇得出當然會扣分。」選美出身的她,自言當年也有想過退選:「嗰陣去西班牙拍外景,要着泳衣喺公園影相,唔係喺泳池又有好多人睇住,我接受唔到,跟住打俾媽咪,媽咪同我講既然參加咗,就要堅持落去。」另談好友張學潤早前離世,她透露其家人已低調處理其後事,不會再有其他儀式。胡定欣



-->

Share this interesting post:

You might also interested in: