~ MamakTalk ~: 一舞倾城丨陈星妤摸下巴力证冇后天… #香港 #娱乐

2023年5月21日 星期日

一舞倾城丨陈星妤摸下巴力证冇后天… #香港 #娱乐



一舞倾城丨陈星妤摸下巴力证冇后天…

一舞倾城丨陈星妤摸下巴力证冇后天加工 全靠医美丑小鸭变天鹅

无线(TVB)新剧《一舞倾城》播出一周成为热话,昨日(20日)一众演员出席宣传活动,吸引不少市民一睹"万国城小姐"的风采。在接受访问时,提到剧集口碑不俗,陈星妤大表开心:"第一次拍剧好开心部剧有好成绩,有少少受宠若惊。"在旁的蔡洁亦表示好开心。

剧中不乏大尺度的场面,其中有一幕是陈星妤被继父王俊棠摸大腿,被问到拍摄时有没有尴尬,她就表示:"我拍之前都有走位都有指引,所以其实都唔会。(剧情被指教坏人,点会有阿妈叫阿囡下海?)我觉得呢个係剧情一部份,同埋我谂起嗰个年代的而且确有啲咁样嘅家庭,其实都係反映返当时嗰个年代。为咗令到剧情更加丰富,我觉得值得有咁嘅场面呈现。"又表明有家长指引的指示,认为问题不大。

提到有报导指陈星妤经常在社交网站晒名牌、出游玩乐等,忽然富贵,对此她表示那些照片是很久之前拍的,因为当时做KOL需要吸引注意而已。续提到她的模样愈来愈精緻,被质疑整容,对此她就澄清,摸摸下巴力证冇后天加工:"我之前回应过冇,但係我觉得依家呢个医美每个人都有试过觉得好正常,轻微保养令到自己睇落去后生啲。同埋到我依家呢个年纪都30 (实际28岁),其实我谂10年有个改变都好正常。(网友挖出你之前旧照点睇?)嗰阵时未脱毛又未除箍牙又带住副眼镜,拍剧都有丑小鸭变天鹅。我觉得呢样嘢係关注我另一种方式,我都乐意接受嘅。"

除了陈星妤有大尺度画面外,蔡洁亦不少,其中同司徒先生(李道瑜饰)在床上激战令不少人印象深刻,被问到拍摄时尴尬吗?她就表示:"其实对我嚟讲无论呢一场戏或者其他嘅戏都係咁做,我自己唔会特别去区分。呢场戏时前要做好多准备,我有同对手沟通清楚,所以佢哋好尊重我。(李道瑜事前点沟通?)佢会问我'有乜嘢我要注意'所以我觉得佢几好。"














-->

Share this interesting post:

You might also interested in: