~ MamakTalk ~: 星岛网:沈震轩搣甩TVB文化做人唔再扮嘢… #香港 #娱乐

2023年4月12日 星期三

星岛网:沈震轩搣甩TVB文化做人唔再扮嘢… #香港 #娱乐



星岛网:沈震轩搣甩TVB文化做人唔再扮嘢…

星岛网:沈震轩搣甩TVB文化做人唔再扮嘢 陈欣妍被翻炒"进化史"霸气护未婚妻

39岁沈震轩(Sammy)今年内迎娶细10年,凭著三点式主持节目《美女郊游游》弹起的陈欣妍(Shirley),喜庆事惹来酸民玩考古,再翻炒Shirley的"五官进化史",仲Mean爆留言难以想像两人的"结晶品"会唔会走晒样?对于此类网上攻击,入行18年的Sammy霸气地以"鸡鸭论"回应:"入行听得最多係'娱乐圈嘅男做鸭;女就做鸡'你觉得係咪係囉。"

採访:方骞平 场地:Amelia Hong Kong

被抨击唔会少忽肉
对于Shirley被指五官係宇宙大进化,更有网民刻薄留言"唔知仔女会点嘅样!"Sammy没好气说:"其实冇所谓,直接啲讲我都係香港人,听得最多係'娱乐圈嘅男做鸭;女就係做鸡;嗰个有钱唔知捞乜,一定係俾人包。'你觉得係咪係囉,唔使解释。其实大家喺网上只係吹吓水,所以做人要放开啲,以前我做人比较严肃,但俾属双子座嘅Shirley感化,因为佢个人好chill,反而会安慰返我话'冇所谓喎,又唔会少咗忽肉,最重要我哋知发生乜事咪得,演员一定会俾人标籤,全部都care咪死?'"

有网民翻出Shirley旧照,发现Shirley五官大改造。

40岁要做返个男人
拍拖5年,Sammy从Shirley身上学会Take it easy:"佢令我个人放鬆咗,改变晒人生态度,以前TVB嗰套文化好听叫pro,唔好听叫假,有好多嘢要遵守,唔听话要照肺,𠵱家签咗英皇娱乐唔需要咁,快40岁仲扮乜嘢呀?不如做返男人要做嘅嘢。"他重申,跟女友互相支持最重要,仲提大家谨记:happy wife happy life!















-->

Share this interesting post:

You might also interested in: