~ MamakTalk ~: 明报OL:法言人|跟蒋祖曼15年前结缘… #香港 #娱乐

2023年4月18日 星期二

明报OL:法言人|跟蒋祖曼15年前结缘… #香港 #娱乐



明报OL:法言人|跟蒋祖曼15年前结缘…

明报OL:法言人|跟蒋祖曼15年前结缘 张頴康演紧张大状叹难度高

无綫剧《法言人》昨晚(17日)播出一集,女主角之一的蒋祖曼(Joman)出场,饰演区域法院法官"翁官"(又名Hazel/"钉官")的她,庭上出名铁面无私,私底下却是性情中人少女心,角色连房间主色也粉红色,刚柔并重。

于剧中与蒋祖曼发展恋情的张頴康,他饰演的张大状(又名大雄)每当遇到压力,便会状况百出,名副其实"紧张大状"。昨晚2人庭上首度碰头,张大状因信心问题大失水准,不但陈词讲到"甩甩咳咳",更惊到丧咳,翁官对他留下极差印象。虽然第一印象触礁,但据知今晚大雄将上演英雄救美,令Hazel对其渐生情愫,2人之后更有不少含蓄又甜蜜的互动。

张頴康今次演出获讚咬字清晰,原来他花了不少时间在对白上,单是背熟台词也花了1个月,更要玩"晚间自闭":"嗰阵每晚食完饭就匿喺架车度係咁背,我觉得要背到好熟,先演到个感觉,今次个角色仲有前期同后期分别,大家睇落去就知道。"他又指另一难度是,如何演绎紧张但又不失有脑的大状:"佢係大律师,所以就算演紧张状态,都唔可以演到好蠢咁。"

Joman透露原来与张頴康早于15年前拍电影《围城》已结缘,今次再携手合作,Joman笑指对方变得开朗风骚,又谓曾获马明问候"对住张頴康辛唔辛苦":"今晚一集会有场拖手过马路嘅重点场口,我同佢係凌晨拍嘅,剧组要慢镜拍,所以唔可以跑得太快惊Out focus。嗰晚我著住高踭鞋跑咗好多次,隻脚跑到好痛,又要Keep住好甜蜜咁,但其实我一见到佢个样我就想笑,但又要控制住自己嘅表情,对住佢真係好难做到好认真嘅感情戏,但我哋拍得好开心,好似叙旧咁。"



-->

Share this interesting post:

You might also interested in: