~ MamakTalk ~: 莊鍶敏入圍百大美女:我唔會課金! #女神

2023年4月19日 星期三

莊鍶敏入圍百大美女:我唔會課金! #女神



莊鍶敏入圍百大美女:我唔會課金!

莊鍶敏入圍百大美女:我唔會課金!藝人莊鍶敏今日(19日)出席無綫劇《法言人》宣傳活動,提到她入圍百大美女候選名單,她稱收到粉絲通知,今次是首度獲提名,大感開心,講到要當選就需要課金投票,她說:「我唔會課金。(動員粉絲投你票?)隨緣啦,我冇所謂唔勉強。(粉絲要課金先可以投票。)如果要畀錢,咁不如用啲錢做慈善好過,做啲有意義嘅嘢,支持我嘅影視作品實際啲,或者我帶貨嘅時候買吓嘢。」她透露下月會到泰國帶貨:「今次係我喺香港同內地以外,第一次喺外地帶貨,都幾期待。(你識唔識講泰文?)唔識,我嘅對象主要係香港人,類似做代購咁,朋友知道我去泰國已經叫我幫佢哋買嘢。」莊鍶敏入圍百大美女。莊鍶敏唔會課金!庄鍶敏


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: