~ MamakTalk ~: 廉政狙擊︱胡定欣自帶超強氣場 演女強人入型入格 #女神

2023年2月16日 星期四

廉政狙擊︱胡定欣自帶超強氣場 演女強人入型入格 #女神



廉政狙擊︱胡定欣自帶超強氣場 演女強人入型入格

廉政狙擊︱胡定欣自帶超強氣場 演女強人入型入格由王浩信、黃宗澤、譚俊彥、胡定欣、蔡思貝等主演的《廉政狙擊》下周推出,晚上九點半翡翠台播映,劇中飾演亦正亦邪的定欣,為打造女強人角色,每次出場她不但化行妝,且套裝或晚裝均相當Sharp醒,獲網民讚擁有「超強氣場」,她說:「今次嘅服裝都係由劇組服裝指導負責,雖然第一次合作,但係都好夾,佢為我安排嘅衫完全畀到我有做老闆嘅感覺。」定欣坦言她飾演的屠敏相當有難度:「呢個角色好多時都好需要忍耐,因為咁先可以達到佢嘅終極目的,就係討回公道,除咗忍耐,加上個角色嘅過去都好沉重,自己作為觀眾去睇(個故事)都感受到好多傷痛。」胡定欣新劇飾演女強人。擁有超強氣場。每次出場都好有氣勢。全靠造型師幫忙。角色亦正亦邪。劇中定欣身邊的有班超強兵團,由蔡潔、陳庭欣、莊思明及型男古天祥組成,五人更自稱為「五星戰隊」,當中以做其助手的蔡潔與她最多互動,兩人首次拍劇合作,但原來蔡潔入行前,已跟定欣「合作」過:「當時我喺澳洲選完美之後,曾經採訪過嚟澳洲嘅定欣,所以都幾有緣,我一直都覺得佢好專業好靚。」蔡潔表示能跟定欣合作,獲益良多:「我算係喺VIP位置去睇定欣表演,我覺得佢真係好游刃有餘。同埋有一排我有啲心事,我好Open同佢分享咗,佢又畀咗好多意見我,我都好Surprise,佢係好好嘅聆聽者。」蔡潔更感激定欣於去年台慶幫忙挑選戰衣:「我着咗條黑色裙,好多人讚,其實嗰條裙定欣有份幫手揀,所以好開心認識到佢呢位朋友,希望以後再多啲合作。」定欣背後有強勁團隊。蔡潔亦係其中一員。原來蔡潔曾訪問過定欣。如今成為好友。胡定欣蔡洁








-->

Share this interesting post:

You might also interested in: