~ MamakTalk ~: 港姐出局做综艺发围!陈圣瑜无惧被指整容… #香港 #娱乐

2021年12月5日 星期日

港姐出局做综艺发围!陈圣瑜无惧被指整容… #香港 #娱乐



港姐出局做综艺发围!陈圣瑜无惧被指整容…

港姐出局做综艺发围!陈圣瑜无惧被指整容:仲靓过以前

有"翻版方媛"之称的应届港姐陈圣瑜(Yvette),参赛时一直被睇好夺冠,最终却8强止步,令人跌眼镜。不过所谓"塞翁失马",赛后距今短短2个月,她已参与两个综艺节目,先后在《男神厨房》做美女助厨及在《读心专家》孖黄庭锋做主持,较同届港姐机会更多,对此她直言感幸运:"好多谢监制畀机会,佢睇咗我以前拍嘅Vlog,见我喺片入面讲咗几句嘢都OK。"谈到"读心",她自认睇异性较准,曾从蛛丝马迹中揭发前度劈腿。

感激家人接济
Yvette成为无綫艺人后放弃正职,坦言家人亦担心她收入不稳,入不敷支:"有主动畀钱我,佢哋知我报喜不报忧,觉得我难开口要钱。"她自18岁起独自在港生活,与家人分隔异地,炼成独立性格,即使参选港姐期间面对再大压力,她也不会跟家人倾诉,选择自己消化。问是否最介意被指整容?她说:"唔系介意,而系唔知原来可以咁样畀人讲!读书嗰阵的确唔系咁注意自己个样,依家一定系靓过以前!"

只身留港Lonely
公屋出身的她又被指突然富贵,她说:"可能社交网嘅相令人觉得我周围去,唔使做,出入又系高级地方,其实我系返全职嘅时候趁假期去旅行,只系我冇放工作相啫!"她坦言只身在港有时难免感孤独,也想回家有父母陪伴及煲好汤等她,但她乐观地说:"每个人有唔同经历,佢哋令我更独立,我都好多谢佢哋。"








-->

Share this interesting post:

You might also interested in: