~ MamakTalk ~: 我和僵尸有个约会 #香港 #娱乐

2021年12月22日 星期三

我和僵尸有个约会 #香港 #娱乐



我和僵尸有个约会

据香港东网报道:视帝#黎耀祥#与视后#邓萃雯#因剧集《#巾帼枭雄#》而结缘,二人明年将为第4辑《巾》进行拍摄。@黎耀祥Wayne 及@鄧萃雯 同样转战内地发展,近日二人相约出嚟聚旧,黎耀祥更带同老婆梁耀莲一同出席,呢对"最佳拍档"再次合体,令唔少网民大叫回忆返晒嚟!
邓萃雯将当晚相片放到社交网与众同乐,留言写道:"这一站没时间观光,景点就在这里了@黎耀祥Wayne 已成了我的常拍景点。"佢哋去咗长沙著名景点"文和友"叹好西,除咗美食够吸引之外,邓萃雯容貌及造型更成为网民焦点,留有一头短齐阴、扎上高辫嘅佢减龄不少,网友话佢似足亚视经典剧《#我和僵尸有个约会#》系列"马小玲"其中一个造型,望落再少年轻10岁!唔知呢个都系拍剧造型嚟呢?



-->

Share this interesting post:

You might also interested in: