~ MamakTalk ~: Aska孖谭俊彦经营餐厅 挑战80份西餐冇难度… #香港 #娱乐

2021年12月21日 星期二

Aska孖谭俊彦经营餐厅 挑战80份西餐冇难度… #香港 #娱乐



Aska孖谭俊彦经营餐厅 挑战80份西餐冇难度…

Aska孖谭俊彦经营餐厅 挑战80份西餐冇难度

《声梦传奇》学员Aska(张驰豪)早前胜出TVB节目《男神厨房》其中一轮比试,成冠军厨男,之后孖谭俊彦、方力申、伍允龙、关礼杰等人分别经营餐厅,招呼80人作终极考验,事前佢笑话有少少紧张,冇谂过要打理一间真实餐厅︰"平时都系煮畀自己食多,最多都系煮埋畀屋企人、朋友食。(有冇煮过畀女朋友?)希望有一个我可以煮嘢食畀佢嘅人啦!"

讲到今次一次过出80份餐,Aska话有好多预备工作要做、准备材料,亦同咗厨师谂咗个菜单,目标明确,希望到时唔好有咩出错、食客又会食得开心!提起对手强劲,笑问佢有冇压力?佢自爆有︰"因为我觉得自己未称得上'男神'呢个名,有好多地方要改进,所以今次开餐厅系抱住个轻松心情,冇谂过要去角逐冠军宝座。(以西餐为主?)系,我会整个好锺意食嘅甜品。('男神'封号出街之后有好多人叫你煮嘢食?)都有!声梦班朋友、屋企人,但开心嘅,因为我真系锺意煮嘢食,迟啲Fans Meeting都可以考虑一齐煮,今次煮完80份会有啲经验,之后可以再煮多啲。"

另外,谈及同时"声梦"嘅炎明熹、姚焯菲(Chantel)都分别出Solo新歌,佢哋两个仲同埋锺柔美同詹天文组成女子组合After Class。问到Aska会唔会心痒痒都想出歌?佢话︰"梗系会想!但都好开心见到佢哋成功,又角逐女新人奖,自己都好想快啲有歌,私下有写咗啲歌,《青春本我》入面都有几首作品。"


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: