~ MamakTalk ~: 星岛网:何傲儿失踪三个月惊爆患上面瘫… #香港 #娱乐

2023年6月6日 星期二

星岛网:何傲儿失踪三个月惊爆患上面瘫… #香港 #娱乐



星岛网:何傲儿失踪三个月惊爆患上面瘫…

星岛网:何傲儿失踪三个月惊爆患上面瘫 中西合壁治疗担心康复情况不理想

34岁前港姐何天儿(原名何傲儿)近年北上发展积极做网红,不时在社交平台分享扮靓心得,但最近突然销声匿迹,今日她终于现身社交平台交代失踪一原因,原来她突然患上面瘫,在中西合璧的治疗下,用了3个半月的时间,终于完全好起来,回复昔日美貌!

何天儿拍了一段长达3分钟的的短片,分享患病经过:"其实就係你嘅第7条1交义神经线出现咗问题,而导致你嘅面部肌肉唔识郁。"片中所见,何天儿的右边面发病经过亦相当严重,眼睛突然没完全不会眨:"鼻哥窿嘅肌肉都唔识得收缩,连笑嘅时候,咀角都係唔识得郁。"

原来在面瘫前,她的身体曾经出现了这些警号:"第一日食早餐嘅时候,条脷好似有层膜包住,味觉弱咗。到咗第二日就出现右边后脑位置出现头痛,呢个情况出现咗几日,我都有试过拉筋,但係情况都冇改善。到咗第三日出现嘅隻眼,眨眼嘅感觉同时捽眼係唔同,不过因为有工作,所以谂住第二日先去睇眼科。"

殊不知到了第四日就出了事,何天儿说:"上唇完全麻咗,但係味觉依然係有,不过我做完嘢就有啲怕,饮纸包豆浆嘅时候,竟然要打斜饮!"何天儿立即找中医师:"佢叫我试吓个一个动作,但係出现漏气情况,之后即刻做针灸同食药,夜晚就去睇西医。"

服用了抗敏药和14日高剂量类固醇后,所有病徵状都出现了:"医生话如果想知原因,抽骨髓係其中一个方法,我梗係唔会喇,中医就问之前係受咗凉,当然仲可能因压力太大,影响咗你嘅免疫力,而导致免疫系统出现问题,神经系统受损,就会出现面瘫。"

何天儿又称幸好目前已经康复:"其实嗰阵都好担心,因为身边有啲经历过面瘫嘅朋友,试过好番之后,隻眼会一边'dup'咗喇,又或者有啲表情纹係不一致,甚至有啲可能因为太迟去治疗,令到康复情况唔係太理想。我自己都算好好彩,好番之后都冇乜后遗症,可以叫做好番晒!"

















-->

Share this interesting post:

You might also interested in: