~ MamakTalk ~: 香港小姐2023 | 乐易玲讚今届佳丽… #香港 #娱乐

2023年6月10日 星期六

香港小姐2023 | 乐易玲讚今届佳丽… #香港 #娱乐



香港小姐2023 | 乐易玲讚今届佳丽…

香港小姐2023 | 乐易玲讚今届佳丽高质 会出外景拍摄不设准决赛

TVB年度选美盛事《2023香港小姐竞选》第一轮面试今日(10日)在将军澳电视城举行,共有89名参选佳丽到场。无綫高层乐易玲与港姐大会统筹经理何小慧一起接受传媒访问。问到觉得今届参选者质素如何?乐小姐说:"见咗头8个,几好,就係因为质素好所以想问多啲,就见耐咗。今年报名最后嗰个星期同最后两日好踊跃。"

她们表示仍有大约10多个佳丽来不到:"有啲考紧试,有啲请唔到假。希望下个星期可以畀佢哋嚟埋面试。以今年嘅质素嚟睇,今年second interview嘅人数应该会多。"

至于可会偏向拣些比较后生的佳丽?乐小姐说:"最紧要拣靓同埋presentable。"提到广东话不好的佳丽可会蚀底,她们表示对这方面也会有要求。她们又透露今年会有外景拍摄,乐小姐说:"今年我哋係plan咗要去嘅,都开咗关咯,梗係要出去行个圈啦。依家有地方喺度考虑紧,地点等下次再公佈。"她们又谓今年未必会有准决赛,应该会是一次过选完。

问到今年有好多内地佳丽参选,甚至多过香港本土的佳丽,她们拣选的比例是怎样?乐小姐说:"我无话要睇係土生土长,抑或香港出世去咗外国读书,定係内地出世嚟咗香港,其实呢啲佳丽咁多年都有嘅,尤其是first interview 我哋一定唔会set呢啲门槛嘅,最紧要都係靓唔靓,係咪presentable。(今日有无啲佳丽係朋友或者名人提名,你哋係知嘅?)佢哋有写嘅,我哋都有见到嘅,唔会因为係边个提名影响到我哋嘅观点同评审。"

提到有佳丽再度参选,乐小姐说:"有一位佳丽上年自己提出未ready,今年再嚟。我头先问同事都话佢今年係瘦咗,比上年ready咗。"她又表示今年的佳丽学历都好高,高学历的佳丽难免年纪大些,年纪轻的自然又未读到这麽高学历。另外,乐小姐前夫陈君毅早前病逝,问到有关丧礼筹备安排情况,她说:"工作同家事可以一齐处理,我下星期一已经请咗假。"


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: