~ MamakTalk ~: 洪永城做女兒奴勁錫囡囡 意外捧紅小Edan搞笑要中介費  #女神

2023年4月15日 星期六

洪永城做女兒奴勁錫囡囡 意外捧紅小Edan搞笑要中介費  #女神



洪永城做女兒奴勁錫囡囡 意外捧紅小Edan搞笑要中介費 

洪永城做女兒奴勁錫囡囡 意外捧紅小Edan搞笑要中介費 藝人洪永城(Tony)今晚(14日)擔任無綫遊戲節目《思家大戰》嘉賓,提到他主持的節目《成人教科書》捧紅了小Edan(蔡施齊),他笑言:「佢依家有廣告拍,我呢個主持人都冇,平時大家會笑佢好似Edan,但我都冇諗過佢會咁紅,我應該要問佢媽咪攞番中介費,因為係個廣告商問我攞小Edan媽咪聯絡方式,我問准咗佢媽咪先畀,我呢個中介人分番兩成都差唔多。」他指香港的小朋友經理人公司不多,自己可以開公司分一杯羹,問他是否想簽小Edan?他開玩笑說:「係,傾緊,簽佢20年,我講笑咋!」搞笑想簽小Edan 20年合約!講到Tony可簽自己的女兒,他稱要簽一世,後來正經道:「唔想佢過多曝光,每個人嘅取向都唔同,費事佢太過招搖,係有廣告商接觸過我,咁其實對個小朋友冇影響,係對我金錢上有影響,但我自己有吖嘛,所以錢唔係主要因素,最緊要係合適同開心。總之唔想佢過度曝光,暫時都係喺我哋自己社交網開心分享,因為一講到商業就變晒意義。」意外棒紅小Edan。另外,問到《成》會否開拍第二輯?他坦言不知道,但認為能開第二輯當然好:「如果開新一輯,都唔知用番原本嗰啲定係再揀新,揀小朋友都花咗三、四個月,係好難揀,依家揀出嚟嘅都係精英中嘅精英。」而他最近又跟J2的一班靚女藝人主持旅遊節目,眾靚女被笑指是Tony's Angels,他透露有跟胡美貽一齊到巴西拍旅遊節目,笑言也是時候要將主持心得承傳給新一代。洪永城將與胡美貽一齊到巴西拍旅遊節目。洪永城


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: