~ MamakTalk ~: 讲大话甩大牙 #香港 #娱乐

2023年5月24日 星期三

讲大话甩大牙 #香港 #娱乐



讲大话甩大牙

杨茜尧罕有发火 称感愤怒失望:我唔出声唔代表我唔知

杨茜尧和老公罗子溢婚后育有一对仔女,一家四口幸福美满,不时在社交平台放闪晒幸福。不过今午杨茜尧突然在Ig贴出一大个极愤怒的emoji,并爆Seed留言:"当感到愤怒和失望时,可以做啲乜嘢!!!#一次又一次##讲大话甩大牙##我唔出声唔代表我唔知##唔好问我唔会答你# 。"

杨茜尧极少在社交平台宣泄愤怒情绪,但她却没有透露半点内情。有网民留言问她:"罗子溢🦐(虾)你?"﹑亦有网民写道:"Law Him tonight sleep sofa"等。

事后杨茜尧回应爆Seed一事,她说:"大家想多了,係朋友之间问题,多谢关心。"


-->

Share this interesting post:

You might also interested in: